pondelok 14. júla 2014

..maky v záhrade..

Maky v záhrade..takto pomenovala fotky Darinka..moja skvelá fotografka.nie vždy mám svoj básnickú múzu, no rozhodla som sa,že každý deň tu niečo napíšem, čokoľvek čo mi napadne. toto ďalšie milé fotenie prebehlo na záhrade u mojich priateľov.píšem pretože už nebudem čakať na tú správnu príležitosť.celý život človek na niečo čaká...a tie maky...majú krásne červenú farbu..nemožno ich odtrhnúť.zvädli by..Smú sa pohladiť len keď sú na stonke...spojené so zemou...ako aj ja stáť musím pevne na zemi, no dovolím si obliecť si šaty ako víla. nech aspoň cez ne cítim závan vetra kdesi z nekonečnej ríše snov..odosobnená od vecí či sú správne alebo nie.už tu bolo zopár odtrhnutých červených makov odhodených do trávy zvädnutých dobiela ako občas i moje líca. Obliecť si dnes biele šaty.ku červeným makom..vtedy najviac vyniknú. šaty  pre mňa pekné rozprávkové zohnala som v obchode s názvom second hand :) ako aj mnoho iných pretože vyjadrenie sa tak ako chcem..nemusí vždy veľa stáť. Ten krásny prívesok...alebo taštička ten je z ateliéru Viola. kúpila som ho v Bojniciach v odevných origináloch je kúzelný a neodolateľný :)
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára