nedeľa 7. septembra 2014

Niektoré ruže majú tŕne a ja sa teším, že tŕne majú ruže..

 Na chvíľu ďaleko..do diaľok, tam kde slnko kraľuje našim srdciam a jeho lúčom môžeme sa nechať pohladiť..vytvárať spomienky toho tepla..a odložiť si na neskôr.Tento rok, toto leto som mohla byť vytešená a nahradiť si ten minulý dvoma cestami za slnkom, tá prvá bola viac- menej pracovná do Talianska a ku koncu leta oddychová ku "slovenskému" moru do Chorvátska, konkrétne do časti Molunat. Moja najdrahšia mamička tam už bola a tak sme to mali o to ľahšie, že sme mohli vychytať to najlepšie, čo bolo v ponuke :) Výlet loďou, ochutnávka skvelých rybích pochúťok alebo potápanie..Možno niektorí z vás radi spoznávate nové veci. Aj na tom je isté čaro, no ja sa teším, ak môžem ísť na istotu :)  a potom sa moje povinnosti pohybujú na chvíľu okolo toho aký kvietok si dám do vlasov :)   tento outfit je jednoduchý, skladá sa z volánikovej čiernej sukne, tielka a ozvláštnila som ho šatkou, ktorá sa dá využiť na mnoho spôsobov, teda môže spĺňať funkciu udržania účesu a keď svieti silné slniečko, nedostanete úpal..kvetinky sa dávajú do umelých kytíc :) no a ja ich nosím takto....   krásne spomienky na leto...spomente si vždy na svoje dovolenky a verím že i vám, tak ako mne, vleje sa slnko do jesenných dní..


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára