utorok 6. januára 2015

O jednom krásnom priateľstve..

 ...Priateľstvo a modrá pelerína..
 tak si teda idem zaspomínať.. ešte pred rokmi, keď boli sme deťmi a stále sme nimi zostali, sadla som si do lavice ako nová žiačka z východu ku podivnému chlapcovi, ktorý hrá na kúzelnej harfe. Tvárila som sa ako Mis, čo je skratka milej inteligentnej slečny :) neskôr však vysvitlo,že vrana k vrane sadá a šialeností našich nebolo konca kraja :) napríklad " Poď ty moja ratolesť" povedal mi Jakubko, ktorému som desať centimetrov pod plece a na chrbte ma nosil po chodbách konzervatória v Žiline. Tie spomienky budú také modré, že nikdy nevyblednú.. A jazda na bicykli každý týždeň na povinné plávanie z telesnej výchovy, na ktorú sme chodili sporadicky, a vďaka tomu sme mali trojky schovania...Nebyť toho plávania. Nemala by som dnes taký veľký dar, že ten svet môžem dýchať.. Dýcham si tvoj svet, len tie krásne vône..anjel s krídlom farby tónov vyčaruje z dlaní ..
Na plaváreň, na jednom bicykli, sedela som ako päť peňazí, taký malý ďob. Nosila som čiapku s brmbolcom a keď ho chcel Jakubko odhryznúť, vedela som že sme obaja rovnako šialení.. Do všetkých všedných dní priniesol mi vo venčekoch z púpav toľko slnka.. chodenie do školy cez okno a utekanie pred rozzúrenou pani upratovačkou..ak chcem sa od niekoho učiť niečo o slobode..tak od najslobodnejšieho človeka na zemi..Zabávajme sa! život je krátky

 pelerína: second hand, kabelka: čínsky obchod v Žiline, kúpila som ju pred mnohými rokmi asi za štyridsať korún, okuliare: Orsay, karikatúrny klobúčik: second hand, svetrík taktiež zo sekáča, topánky: "Daichman"
horský svetrík: second hand, pančuchy: spred smetného koša z Talianska, konkrétne z Bari :)
Foto: Jakub Rizman harfista

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára