streda 15. júla 2015

...Všetkými desiatimi..maľovaný víkend v Kežmarku na EĽRO

 Pod klobúkom a pod stanom, aby na nás to vďačné slnko príliš nesvietilo.. I tento rok som sa tešila obľube maľovaných obrázkov priamo na kožu, návštevníkom európskych ľudových remesiel .. Každoročne, Kežmarok druhý víkend letných prázdnin organizuje jarmok, kde sa môžu prezentovať remeselníci so svojim tradičným umením. Mesto ožíva dobovou  atmosférou a zachováva si svoje tradície, a ja som nadšená, že už po šiesty rok môžem byť súčasťou týchto, pre mňa sviatočných dní., ktoré vždy oslávim outfitom, v ktorom sa cítim naozaj svoja a vytešujem sa ako zapadnem a podčiarknem inakosťou Kežmarok v tieto dni, patriace do dávnej doby kráľov.
Dobový outfit je celý nájdený ako poklad kde inde ako v "sekáči "Ťava Poprad aj s klobúkom.. Na tieto šaty nedám dopustiť.Vďaka nim sa môžem kedykoľvek vrátiť do detstva a zahrať sa na princeznú..treba však dávať veľký pozor, milé dámy, ak rady nosíte dlhé sukne, treba dať väčší pozor pri behu a sukňu nadvihnúť, mne sa pri mojej "šikovnosti" zaplietla spodnica popod nohy a na kráľovskom námestí som sa pekne rospľasla a rozbila koleno :) škoda že dnes už nechodí po svete toľko galantných rytierov, čo by ma zo zeme pozbierali :) Pre budúcnosť ponáhľať sa treba pomaly :) Na klobúk som dala ružičky a páči sa mi taktiež nápad, že nie sú len na klobúku,ale taktiež v účese..











 pávie peirko
 abstraktné
 lapač snov

no a aby sme neboli takí puritáni, k večeru bolo veselo :) na vskutku neobvyklé miesto som štetcom, tak len obďaleč..nakreslila motýľa aj s ružovou :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára