sobota 23. januára 2016

Ples


 ....Vystupujem z auta, s predstavou, že je to rozprávkový koč..pri vchode sú horiace fakle, čo tak podporujú náladu...večernú..luxusnú..tajomnú..  môžem sa zabávať honosne a trblietavo..v čase plesu, zahrať sa na kráľovnú..doprevádzaná mladým mužom, ktorým ani neviem kedy sa stal, keď tak rýchlo plynie čas..Princ na bielom koni neprišiel..bola som však vyvolená šťastná sestra svojho brata, ktorý mi venoval tento krásny večer...usadila som sa k stolu s pohárom bubliniek a počúvala krásne tóny klasickej hudby v podaní sláčikového kvarteta..neskôr som sa i vytancovala do sýtosti..hrala i excelentná kapela..Prvý ples primátora mesta Svit...a my sme sa cítili ako na plese v opere ...
 tento krásny účes mi vytvorila veľmi šikovná a kreatívna pani Jarmila Faixová .. vrelo odporúčam :)





 Tieto šaty zdobia moju skriňu už šesť rokov, bolo treba ich prevetrať a ísť v nich na krásny ples..ak by sa vám milé dámy zapáčili tak ako mne, rada ich požičiam, poprípade predám, ich veľkosť je 32 ..mala som ich na sebe len dvakrát.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára