utorok 5. apríla 2016

...aj svet sa točí..

Mám krásny bicykel.. volá sa Gilbert..radi spolu chodíme na prechádzku..mám vietor vo vlasoch a on sa teší, aj keď ho nedbalo zamknem o stĺpik a spadne..už aj košíček mu bolo treba nanovo nasadiť.. ..mám akýsi krajší pocit žitia..veď, keď som na bicykli, som i o čosi vyššia :) ..Ak sa i lak ošúcha, náter dáme nový..nohu na pedál a najlepšie v sukni a v klobúku, ako za čias starých.. len ísť v rytme pohybu planét .. Na bicykli..neviem dávať smerovku.. Uvažoval už niekto nad tým ako sa to robí správne ? ..veď pri Gilbertovej elegancii, bielej farbe a jeho veku musí byť pohyb ruky ladný ako v tanci.. a ak jedna ruka pri riadení chýba, veruže nerada by som sa v tých dlhých šatách Ocitla na zemi ako hruška zelená .. Nedávam smerovky, veď čo ak by som sa v poslednej sekunde rozhodla ísť inam?...Mám teda aspoň ten zvonček, ktorým keď zazvoniť tak nie preto, aby niekto uvoľnil cestu..zastanem..a budem kráčať popri ňom.. Ak duša stretne druhú, čo v sebe lásku nosí.. . nikdy nevyfučí..Ako je len slnečno, Keď človek má druhé koleso..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára