streda 1. marca 2017

..vyznanie..

Striedajú sa chvíle. Raz je ich dotyk príjemný, pohladí na duši, inokedy objavia sa mračná na tom nebi pod ktorým sa každodenne boríme s našimi starosťami. Je to ako na klávesách klavíra. Biele by bez čiernych nevytvorili zvukomalebný koncert. Vďaka hudbe sa ocitám v krásnom svete, a neskôr sa mi do reality nechce kráčať. Keby som len mohla..
Žiť svoj život na javisku, tam kde realita nedočiahne na sny..
Asi by sme potom boli v ideálnom svete a žili akýsi gýč.
Asi by to bez striedania sĺz a smiechu nešlo...alebo áno? 
Hlavne sa treba vždy mať na čo tešiť. 
Striedať prijímanie a rozdávanie. Deň s nocou..tak nerozlučne k sebe patriac.. 
Ak mi moje myšlienky a sny priniesli teba, teším sa ako malé dieťa za tú krásu kás, že som mohla nájsť hľadané a jednoducho vedieť že tam si.
..Mojím slnkom, túžbou, súznením,  
spokojnosťou ..želaním.. 
Ak by si nebol..neladím..
s hudbou svojej duše. 
A tak ako sa čas strieda, z minúty na minútu ho máme  kratší, tak i hudba sa snúbi so zmyslom ochutnať. Tajomstvo prírody, čo vyklíčilo z matky zeme v podobe viniča, neskôr zrelého hrozna a napokon výborných vín, ktoré prešli rukami vinárov. Dozvedela som sa prednedávnom, že aj za tým najlacnejším vínom je mnoho práce. Tak ako aj v hre na hudobný nástroj, i tá najjednoduchšia pieseň si vyžaduje svoj čas, trpezlivosť a neskôr tú štipku dravosti a schopnosti odovzdania sa pre radosť vašich zmyslov. 
Som nadšená projektom Víno a hudba. Máme za sebou mnohé ochutnávky spojené s hudbou dua Sweet & Pepper. Tešíme sa na ďalšiu a dúfame že budete pohladení výborným vínom a skvelými nestarnúcimi melódiami.
Do riadkov, ktoré tak rada píšem sa mi vkradlo trochu  gýču, keď sa priznávam dobrovoľne k tomu, že bez jedného človeka by som svoje šťastie nenašla. Mohla by som sa skrývať pod klobúkom dodnes. Našla som však k svojim dlaniam ďalšie dve..
 ..pokračujem v hre... 
..svojej piesne.. nazývanej Láska..
Veď tá všetko živí a dáva tomuto svetu cit..
vďaka nej sme živí..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára