nedeľa 19. novembra 2017

V reštaurácii Monarch.. Praha

Keď doznie potlesk, srdce sa mi naplní..
Vtedy viem, že nie je márne žiť umením..
Aj keď toľkokrát je to ťažký chlebík, 
no bez toho stalo by sa mi..že mohla by som nebyť..
nežiť..


Čosi v danom okamihu a v tej chvíli prežiarilo mi dušu a bola som  šťastná, že mám hlas.. Tak veľmi som si užila ten dar..Len ho rozdať do sveta..
Keď môžem pre vás hrať i spievať cítim sa ako kráľovná..ako z monarchie..akoby mi v žilách prúdila modrá krv a my všetci sme takí mohli byť v reštaurácii Monarch. Výborné jedlá,vína a i kniha, ktorú prečítate na jeden dúšok,bola v ten večer pokrstená. Nové piesne..ich slová zaplnili ten krásny priestor. Tóny sa odrazili  od stien a spôsobili  radosť, čo tak narástla.. 
Magický večer, ktorý verím že sa zopakuje. Večer, ktorého prítomnosť ma obdarila šťastím, že môžem žiťa spievať
..zohrievať
..aby mal život svoju dynamiku..
bez ostychu..
Venovať melódiu nádychu..
To je chvíľa plná prepychu..
Akí sme len bohatí. Aká monarchia a rod vín..hudby..
Plnia sa túžby..
Venujme čas. Inšpirácii a snom.
Súznieť môžeme. 
Chuťou, hudbou, slovom, jedlom,prostredím.
Vtedy uverím, 
že žijem..tak naozaj.
Nesúdim, nekritizujem.
Nechám len prejaviť to čaro okamihu, čo chodí na návštevu častejšie než doteraz.

Ďakujem za nezabudnuteľný večer. Za ľudí, ktorí sa skutočne snažia robiť veci čo najlepšie. Či už to bolo výborné jedlo reštaurácie Monarch, ktorú istotne navštívte, ak budete v Prahe, alebo to bola jednoducho láska vína k hudbe.  Nedá sa odolať. A tak sme opäť hrali. K vínam, čo ste ochutnávali a umenie sa zhmotnilo do reality. Ak nevieme ako hrať, otvoríme si noty. Ak neviete ktoré víno ochutnať, otvorte si knižku, tentokrát s elegantným bordovým obalom Sprievdoca vínami Slovenska od Vladimíra Hronského. Nie je hriech naučiť sa ovládať i hru  znamenitých chutí. Nuž do všeobecného vzdelania by sa patrilo poznať tóny stupnice. I tá  vinárska má svoju špecifickú melódiu. Zvoní, keď zazvonia poháre. Zvonia len keď sú dva. Jeden o druhý s človekom , čo je blízky.
Len jeden pohár k úsmevu..
pre nás ľudí..
nemusíme súdiť.. 
Stačí len hrať a počúvať.. 
pieseň okamihov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára