nedeľa 19. mája 2019

šťastie na tri doby

Sadám si za stôl k počítaču po dlhšom čase, väčšinou totiž sedím za gitarou, alebo s gitarou pri  žiakoch. Omína ma v topánke mnoho slov, čo by mohli najlepšie opísať všetky dojmy. Napočúvalo sa do mojich uší mnoho peknej hudby, ktorú som si mohla zahrať a zaspievať so Sweet & Pepper, dnes sme už trio, Veľmi sa teším z nového člena, akoby sme našli posledný kúsok zo skladačky. Spomenula som si na dávne časy, keď som ešte nezabúdala snívať. Mala som kapelu, ktorej meno sme vymysleli poskladaním začiatočných písmen z mien našich, a ak by tomu tak bolo i teraz, meno kapely sedemnásťročného zasnívaného dievčaťa by sa nezmenilo. Na náhody neverím, len si užívam toto posolstvo a každú skúšku  v hudobnej škole, keď doučíme našich študentov :) Hudba naberá iný rozmer, piesne sa vlievajú do pamäte a ja sa občas pristihnem, že si ich znenazdajky hmmkam. Keď spievam, cítim že mi srdce poskočí, a to je to pravé "tak ako má byť"..
Ale sa mi hrá a spieva, keď mám po svojom boku nie jedného ale rovno dvoch charizmatických mužov, ktorí sú navyše úžasní muzikanti. K tomu priateľov v práci, teda kolegov, čo vám na koncerte urobia ten najlepší a najhlučnejší funklub. Staré piesne z čias násťročných ožívajú  a počuť ich znova v novom šate. k nim pár skvostov, na ktoré sa i tancovalo.
Šťastie rastie, každým brnknutím na  strunu. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára