sobota 18. októbra 2014

"..ba...Svadba.."

Hovorí sa.."aká pekná sobota to mohla byť!" :) všetci sa svadbia a mne zostáva len pozerať sa na šťastím prekypujúce tváre plné úsmevov a zamilovaných pohľadov..za ruky sa držiac oproti sebe..jednou cestou..spolu..Celý život hľadáme lásku, hľadáme niekoho k sebe..Je vari vrchol blaha svadba? Je to koniec rozprávky?.je to to, za čím máme ísť?..Veď krásne šaty si môžeme kúpiť aj na iné príležitosti, alebo len tak. Milé dámy! hlavu hore..mám potrebu napísať čosi o tom, vždy keď strávim skvelú sobotu, s mojou najlepšou priateľkou, s ktorou nás občas zvečera chytí nostalgia a pozeráme spoločne svadobné videá a fotky našich bývalých frajerov :) ha haaa :)) Nie netlačia sa nám slzy do očí, len je to akási nostalgia..na ktorej konci vybuchneme obe smiechom. Priznávam som stará dievka..No dnes sa vydávam..vydávam sa a čuduj sa svete, že za koho..Za Seba! Obliekla som si biele šaty a konečne idem pracovať na vzťahu, ktorý je mojím najdlhším..trvá už dvadsaťsedem rokov..áno..znie moja odpoveď..ľúbim samu seba, obdivujem..a budem si ..sa sama ctiť do konca svojho života, až kým ma smrť..neoddelí (od tela ). Drahé dievčatá..všetky tie krásne, úspešné, plné úžasných vízií, talentované..Ste kráľovné..a na to nepotrebujete byť pod čepcom...







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára