pondelok 3. augusta 2015

Bolo by treba..zapisovať..

 A vraj že blog o móde..bude aj to, no skôr než sa budem usmievať do objektívu v pekných šatách z minulého storočia...Bolo by treba..zapisovať..zápisky života a diania, čo prinášajú dni.zapisovať, to bežné, čo bežným nie je..to čo sa deje v každodennosti  a zároveň je sviatkom.. Taký malý sviatok mám, keď môžem hrať divadlo, s krásnymi ľuďmi :) s ktorými je nesmierne veselo..Neberme sa príliš vážne..a možno i preto som svoj outfit zabudla odfotiť :) no stačí si predstaviť červenú čiapočku s košíčkom. Prvýkrát vo svojom živote som neobišla kuchyňu na sto kilomentrov a krvopotne som napiekla svoje prvé..akože praclíky..ich tvar môže vyzerať zavádzajúco, no mám radosť, že sa nikto neotrávil :)
Tentokrát sme divadelnú hru "Zápisky dôstojníka červenej armády", v ktorej hrám trojrolu, spočiatku hrám pani učiteľku, neskôr zisťujem, že úprimnosť sa v určitých situáciách nevypláca..ako za čias druhej svetovej vojny, tak ani dnes, no skončím v červených šatách. Kto túto skvelú hru ešte nevidel, najbližšie hráme v Poprade 20.augusta na Námestí. Je to naozaj skvost a vrelo odporúčam. Fotky sú z Červeného kláštora, kde nás obklopila atmosféra zastaveného času a možno sa na nás zhora díval i lietajúci Cyprián.

Prípravy na nádvorí
Legendárne "Tri  koruny"




Fotiť si pred predstavením publikum, je zvykom môjho kolegu a fotky vznikajú už so železnou pravidelnosťou a stali sa akýmsi rituálom, ktorý zdá sa že odkukali i známe osobnosti..

Ak by ste nemali nápad na výlet choďte sa pozrieť do Červeného Kláštora a neobíďte ani splavovanie na pltiach po Dunajci..  :) Ak aj dnes nebolo nič o móde, verím že som vás inšpirovala aspoň výletom :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára