sobota 19. septembra 2015

Ďakujem za všetky dary...alebo šťastie so šťastím sedáva






 Uľaviť mojej duši aspon cez slová, keď čas tak neúprosne letí a každý vzácny moment života treba zachytiť sem na internet, keď papier mohol by zožltnúť a náhodou sa stratiť, nech teda spomienky nezosivejú, nech to dobré zostane, Písať chcem o momentoch, ktoré sa nedajú zachytiť fotoaparátom..je to chvíľa..atmosféra súznenia  divadelnej hry a jej slov, ktoré som zo zákulisia počula a odžila už asi dvanásťkrát, stále ma baví, počúvať reakcie publika, ktoré je zakaždým iné, vychutnávať si úžasné herecké výkony mojich kolegov, posúvať ďalej poslanie, ktoré táto hra skrz divadlo nesie..Čaro na doskách javiska, na ktorých môžem stáť, tak ako to bolo i v Brezne, kde som urobila šťastnou jednu krásnu dušu, ktorá sa na mňa v ten večer bola pozrieť. To že hrám divadlo a je to veľký dar, to viem, no atmosféra javiska na ktorom kedysi hrávala moja stará mama..premostila na chvíľu minulosť i súčasnosť, a ja som cítila radosť úsmevu až z neba.. Bola to tá najkrajšia oslava narodenín.. Môžem povedať, že vo svojich 28 rokoch som veľmi šťastná..priam dokonalo a mám všetko, to čo si prajem, dokonca môžem to šťastie preniesť aj na iných, pretože šťastie so šťastím sedáva..a ak by šla okolo pani Závisť, zaželám jej pekný deň..Kto z nás si môže v živote povedať, že má všetko a je spokojný?..možno, ak robí to, na čo je predurčený..a ak TO nájde..Spievam melódiu cez dar svojho hlasu a ak by som mala spevom a umením urobiť šťastnejším náš malý svet..bude mi musieť až láska bozkom zavrieť ústa..



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára