streda 2. septembra 2015

Čo viac si priať?..

 Čo viac dodať, ak sa plnia sny..tak krásne..čisto..úprimne..so srdcom otvoreným..Bolo pre mňa nesmiernou cťou spievať s fantastickou kapelou Fats jazz band.. Sú to veľkí ľudia, nesmierni hudobníci.. V mojej hlave plnej snov vznikol jeden nápad. Darovať mojej najlepšej priateľke, práve na jej svadbu, ktorá bola tou najkrajšou na svete, jeden nečakaný darček v podobe skvostných tónov. Hudba tridsiatych rokov nám, dvom priateľkám, bola vždy blízka.. jednou neopakovateľnou chvíľou znela táto hudba i v ten deň, keď sa láskou spojili dve srdcia..v správnu melódiu i rytmus..Mohla som i ja prispieť, a pustiť zo seba, to čo pestujem a polievam..mohla som zaspievať..s výnimočnými hudobníkmi.. veľká vďaka.. vaša hudba mi už dávno vzala kus srdca..



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára