piatok 12. mája 2017

Klobúk..kreativita..klávesy..kľúč..ku krídlam.

Našla som si cestu ako sa vyjadriť prostredníctvom šiat.Trvalo mi to hádam pol života a dnes si plním predstavu o sviatku v každom dni. Veď i vďaka pekným šatám vieme byť my ženy srdečnejšie i myšlienky máme slnečnejšie. Mám k nim na hlave klobúk . Na jednej strane mi poskytne ochranu pred zlou náladou, no na druhej strane treba mať naň odvahu a s ňou i dôveru, že to čomu sa venujem je správne.Nie vždy sa mi táto odvaha naskytne, no ak viem, že večer môžem spoločne s našou hudbou dua Sweet & pepper hrať, zaskvie sa i tento klobúk a sukňa. Nato sú tu na svete tieto pekné veci.
Spoločne s hudbou dajú sa nosiť...
Obliekať sa k hudbe, ktorú spievam. Nadčasová symbióza a pre mňa vždy módna. 
 Keď nosím sukňu cítim sa viac ako žena.
môže to byť i bodkovaná sukňa pod kolená.
Delím sa teda s vami o nápad,že dá sa obliecť nie len do dažďa.
Obliekaním svoju dušu odhaľujem a cítim, že som to ja. Takto som sa tešila na vystúpenie, ktoré bolo na Štrbskom Plese. Ďalší deň a ďalší dar, kedy sme mohli hrať pre vás a robiť to, čo nás baví a napĺňa. Veľká vďaka za milé, nové príležitosti.

Dýcham..žijem..
príliš nad tým neuvažujem
a hlavne skúšam nacítiť to, že sme každá jedna,tak ako pieseň, jednoducho originál.
Nuž nech nie je hodina,či minúta podozrivá z krádeže mladosti.
Lásky nie je nikdy dosť.
Hrá sa s tónmi,
s farbou,
s myšlienkami..
Ak máme lásku nie sme nikdy sami
ľahšie sa nám dýcha pod hviezdami
Otváram srdce pre nové pocity, zážitky, pre nádych..nádej
Dámy, nenoste len rifle.
istotne by vám pristala sukňa i bodky na nej..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára