štvrtok 30. apríla 2020

Láska hudobná

Vďaka spevu a hudbe som živá. Pieseň je  výpoveďou, aj keď nie je dokonalá. Pár slov čo by mohli osloviť či pohladiť. Možno sa niektorí v piesni nájdu. Tak prišla.
Keď sa rodí melódia novej piesne, jej slová..je to niečo magické.
Vtedy zabúdam na svet, musím len písať a hrať.
Som rada, že môžem byť pri tvorbe čohosi nového.Tvoriť a odovzdať ďalej.
 V tomto období sme sa všetci zastavili. Keď zazneli slová, melódia do jednoduchých akordov, ktoré kolega Jožko Štrbka upravil, aby boli farebnejšie, netušila som, že sa raz tak skutočne zastavíme. Verím, že je to pre nás čas, kedy môžeme prehodnotiť priority, zastaviť sa, vážiť si to čo máme a jednoducho byť. Ako slová tejto piesne. Teším sa, že sa niektorým mojim žiakom páči a tak by som ich rada vyzvala, aby si i oni poskladali pár jednoduchých akordov a spojili ich do melódie.
Možno sa vám podarí chvíľu čarovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára